donderdag 23 mei 2013

Hoe maak ik: mijn taartkookboeken collectie compleet


Een review of how to schrijven terwijl je vriend een super spannende film kijkt, blijkt niet zo makkelijk. Ik ging een heel stuk schrijven over mijn nieuwe sugarcraftgun maar daarvoor heb ik toch echt wat fotos nodig. Het wordt nu een stukje over mijn lof voor het boek Pie van Ken Haedrich. Die is kort maar krachtig: ben je opzoek naar een receptenboek voor taarten dan moet je deze hebben! Deze man heeft een zoektocht naar taartenrecepten gedaan en allles staat erin althans van het noord amerikaanse continent....Gewone taarten zoals appel, notentaarten, gekke taarten zoals appeltaart gemaakt met tomaten en ijstaarten. Er staan ook allemaal verschillende bodems in zoals een hele lekkere met cream cheese, of bodems die je gewoon op de bakplaat om de vulling vouwt. Echt geweldig! Het is een USA boek maar ook te koop in het nederlands want ik zag m vandaag nog liggen bij de sligro. Daar was ik alle aankopen voor een trouwtaart aan het doen :)
De sugarcraftgun review komt zsm! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...