dinsdag 7 mei 2013

Taart&Art in tekst

Voor de vierde keer heb ik een gedecoreerde taart voor mijn verjaardag gemaakt. Ik doe dit nu dus iets meer dan 3 jaar en ben nu op een plek beland dat ik graag meer werk van mijn hobby zou willen maken. Vandaar natuurlijk Taart&Art maar ook deze blog. Een wekelijkse update van wat ik zoal doe en hoe het ervoor staat.

Niet zolang geleden ben ik voor het eerst gevraagd voor een trouwtaart. Met de proeferij achter de rug is het nu werken aan het ontwerp. Er komen in ieder geval 3D bloemen op dus moest ik weer even naar de winkel om wat extra spullen aan te schaffen. Na een kwartiertje en weer wat euros armer, ben ik nu in het bezit van een veiner om al die mooie lijntjes in de bloemblaadjes te maken en een sugarcraft gun. Langdurig rollen van stukjes fondant met als resultaat een gebobbeld en half gebroken draad is nu verledentijd. (Gelukkig!!) Het enige wat ik nu nog moet hebben is een groter huis want ik weet niet meer waar ik al die spullen moet laten...

Te bestellen via thuisafgehaald.nl
Mini limoenroomtaartjes op thuisafgehaald.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...