dinsdag 19 november 2013

Suikervrij snoepgoed voor Sinterklaas


Vorige zaterdag zaten er drie generaties vrouwen voor de tv te kijken hoe een fictief persoon aankwam in Nederland. Ik had altijd de traditie om de intocht samen met mijn zus en een bord vol snoepgoed te kijken maar mijn zus is al een paar jaar op dat moment op vakantie. Vorig jaar zat ik samen met mijn kersverse dochter op de bank maar eigenlijk keek ik dus maar in mijn eentje want ze sliep de hele intocht lang. Dit jaar zijn we naar mijn moeder gegaan. Die had in jaren geen intocht meer gekeken en was plezierig verrast over de humor die erin zit voor volwassenen. Vooral Jochem Myjer maakt er een grappig schouwspel van. Mijn dochtertje is nu 14 maanden en begreep natuurlijk helemaal niks van die man in die jurk. Ze heeft wel enthousiast gezwaaid naar al die vrolijk gekleurde pieten maar ze was vooral geinteresseerd in het bord met snoepgoed. Zo moeder, zo dochter hahaha. Daarom had ik dit jaar een bord vol suikervrij snoepgoed gemaakt en oma vond het zo lekker dat ze meteen ook voor sinterklaasavond heeft besteld!

Alleen de chocoladeletters zijn met suiker want die zijn gemaakt van een reep biologische pure chocola.


Zie alle (geraffineerd) suikervrije snoepgoed recepten door op de label 'suikervrij snoepgoed' onderaan te klikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...