vrijdag 23 mei 2014

Even een dagje disney florida, wil je mee?




Ik ben in Magic Kingdom Disney World Florida vandaag. Er zijn massa's andere mensen want het park is 24 uur geopend tot 6 uur morgenochtend, lokale tijd dan wel. Op het moment kijk ik samen met Lotte hoe een groepje ouderwets geklede mensen een dansje doet. Het ziet er leuk uit maar het is wel wat saai als je de muziek niet kan horen. Ik hoop vandaag ook een aantal andere parades te kunnen zien, vooral degene na zonsondergang kijk ik naar uit. Lotte zal tegen die tijd ook wel weer mee kunnen kijken. We zitten namelijk in onze eigen woonkamer en het tijdsverschil is 6 uur. Wilde je altijd al eens de zien hoe zo'n park eruit ziet of het weten en ook even een disney fix doen, dit is de link:
http://disneyparks.disney.go.com/blog/2014/05/live-video-rock-your-disney-side-party-inside-magic-kingdom-park/
Morgenochtend om 7 uur is een van de leukste parades die de magic kingdom heeft, namelijk de main street electrical parade. De vorige keer dat we er echt waren, hebben we het helaas gemist dus ik kijk er nu wel een beetje naar uit. Jammer genoeg is het vuurwerk om 9 uur 's avonds lokale tijd en dat is voor ons dus 3 uur 's nachts... Niet een tijd dat ik wil opstaan. Maar mocht je daar de fut voor hebben, zeker de moeite waard om naar te kijken! Helaas hangt de webcam alleen aan het station, uitkijkend op main street. Wat zou het toch leuk zijn als Disney webcams door z'n hele park heen hing! Ook al weet ik niet of mijn behoefte om daar heen te gaan dan zou afnemen of juist ontzettend aangewakkerd zou worden....

Om 16 uur onze tijd is trouwens een eerste parade te zien. Zet een leuk disney muziekje op via spotify ofzo en waan je even in een hele andere wereld. Veel plezier!!

Update: ik wil er nog liever heen!
Ik vond ook live streams vanuit disneyland californie. Voor alle webadressen zie: http://disneyparks.disney.go.com/blog/2014/05/24-hour-rock-your-disney-side-summer-kick-off-party-begins-at-disney-parks/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...