vrijdag 7 november 2014

Genieten, bezig blijven en een klein kadootje voor jullie

De zwangerschapsyoga is voorbij en donderdag begon alweer de 38ste week van zwangerschap! Met de weet dat dit (waarschijnlijk) de laatste zwangerschap is, probeer ik extra te genieten van deze laatste weekjes (dagen?!? we zullen het zien). Het huis is opgeruimd zover als dat gaat met een twee jarige, en het ledikant is weer in gereedheid gebracht voor een baby. Vorige zondag werd het prachtige peuterbed langs gebracht door mijn ouders. We voelen ons ontzettend rijk met twee mooie en functionele kinderbedden gemaakt door mijn eigen vader!
Hoe mooi is dit bed!!

Het ledikant doet nu ook weer dienst als een commode en Lotte's bed is een klein hoogslapertje waardoor ze nu een speelhoekje heeft onder haar bed.
Ze vindt het geweldig en speelt een groot deel van de dag daar. Ik vind het ook geweldig want het speelgoed blijft redelijk in haar eigen kamer in plaats van overal door het huis. Het glijbaan/kippentrapje is tijdelijk omdat we bang waren dat ze zou vallen met een schuiner trapje. Het kan er wel heel makkelijk af en is daarom een geweldige oplossing. Net een speeltuin :)

Iemand geinteresseerd in ook zo'n bed, laat het mij weten! M'n vader maakt ook in opdracht :)

Dit is nog niet helemaal het baby bed, de matras moet weer omhoog. Morgen maak ik een betere foto ;)

In afwachting van ons kleine nieuwe gezinslid bereid ik alvast voor op de feestdagen. De schoenkadootjes zijn al ingepakt, mijn grote sintkado voor Lotte ligt op de kast, en ik heb ook al drie dingen voor Wouter, ze zijn nog origineel en leuk ook. Ondertussen struin ik het internet af opzoek naar leuke ideeën voor de kerst en kinderkerstkleding. Het eerste vilten kerstboomornament is klaar en ik heb ook een viltenkerstboompje voor Lotte gemaakt met haar eigen ornamentjes. Vilt is hiervoor geweldig want het plakt aan elkaar dus je hoeft alleen te knippen :)
Hopelijk blijft ze van de echte af.

Vooral nu ik eigenlijk amper nog naar buiten kan wegens de drie trappen tussen mijzelf en de straat moet ik toch iets doen om mezelf bezig te houden. Het betekent wel dat Wouter nu veel meer moet doen, onder andere de boodschappen. Om dat wat te verzachten heb ik maar eens zo'n bon voor een Hello Fresh box gebruikt. Vanaf komende maandag wordt er wekelijks een vegetarische box met drie gerechten inclusief recepten geleverd. Dat is toch wel even makkelijk de laatste weekjes.

En hierbij alvast een kadootje voor jullie:
Mocht je ook zo'n Hello Fresh box willen uitproberen, hierbij een kortingscode!
Kortingscode Hello Fresh: W5XXSH. 
Deze levert jou 20 euro korting op en mij 12 euro. (alvast bedankt als je er gebruik van maakt!)

Ik denk dat ik mij vanaf nu even afmeld. Nog even genieten ;) en hopelijk uitrusten voor de gebroken nachten weer beginnen.

Als iedereen voor mij duimt, zou de bevalling dan sneller en makkelijker gaan dit keer? Proberen waard toch? :) wish me luck!

Ps m'n moeder heeft een geweldig recept voor eivrij, glutenvrij, zuivelvrij, geraffinneerd suikervrije pompoentaart die ook nog heerlijk smaakt (ongelovelijk maar waar, hahaha) Die zal ik binnenkort nog even posten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt! Mocht je een vraag hebben dan wordt deze zo snel mogelijk beantwoord.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...